Trafik Tescil Randevu İşlemleri

//Trafik Tescil Randevu İşlemleri

Trafik Tescil Randevu İşlemleri

Trafik tescil randevu işlemleri internet üzerinden her ilin trafik tescil şube müdürlüğünün randevu sayfaları üzerinden gerçekleştirilmektedir.  Trafik Tescil Randevunuzu alarak; İl Emniyet Müdürlükleri bünyesindeki trafik tescil bürolarında yeni araç tescil işlemi, münferit ithal edilen araç tescil işlemi, kendi adına tescil veya noterden plaka değişikliği talebi işlemi, kamu kurum ve kuruluşlarınca satılan araçlar işlemi, veraset yoluyla intikal eden araç devir işlemi, yabancı uyruklu kişilerin ve yabancı şirketlerin araç satış işlemleri, tadilat işlemleri, renk değişikliği işlemleri, motor ve şasi değişikliği/tadilat işlemleri, araç üzerine logo işlenmesi ve söktürülmesi işlemleri, araç ruhsat belgesi yenileme / kayıp nedeniyle yeniden çıkarılması, tescil plakası zayi işlemleri, hurdaya ayırma işlemleri, trafikten çekme işlemleri, yeniden trafiğe çıkarma işlemleri, çalınan/bulunan araç işlemleri, geçici trafik belgesi işlemleri gerçekleştirilir.

Trafik Tescil Randevu İşlemleri: Nasıl Randevu Alınır?

Yoğunluk azaltmak ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla trafik tescil şubelerinde internet üzerinden randevu sistemine geçilmiş durumda. Aşağıdaki linkleri takip ederek bulunduğunuz ildeki trafik tescil şubelerinden randevu alabilirsiniz.

Trafik Tescil Randevu Ankara

Trafik Tescil Randevu İstanbul

Trafik Tescil Randevu İzmir

Trafik Tescil Randevu Bursa

Trafik Tescil Randevu Konya

 

Trafik Tescil Randevu İşlemleri: Trafik Tescil Büroları İşlem Rehberi

Trafik tescil bürolarında yaptıracağınız işlemlere göre hazırlamanız gereken evraklar farklılık göstermektedir. Bu yüzden randevu öncesinde evrak listenizi dikkatle kontrol etmenizi öneriyoruz. Aşağıdaki linkte işlem türlerine göre ayrılmış gerekli evraklar listeleri yer almaktadır. Trafik Tescil İşlemlerinde İstenen Belgeler İçin Tıklayınız

Leave A Comment